Brev:
Vil selv...
14. oktober 2011
Alder:
8 mdr.
Vil selv...
Hej Helen,
Min lille dreng på 8 mdr vil det hele selv :-). Fint. Også når han får skemad vil han også selv. Han begynder at skrige og lange ud efter skeen og det ender med at han ikke får noget.
Han får små rugbrødshapsere som han får lov til selv at putte i munden. Han tager dem stadig med klør fem :-).
Vi har prøvet at give ham en ske at have i hånden når han skal have grød eller anden skemad, men det bevirker bare at han kun vil have den ske i munden.
Hvad gør vi??????
Jeg vil gerne høre din mening om flaske om natten.....
Min dreng får stadig flaske om natten. ca ved 4 tiden.
Han vil ikke have flaske inden han sover men vågner så ve ca 23 tiden og skal have flaske. Han får 200 ml hver gang.
Min egen sundhedsplejske mener vi skal tage en kold tyrker og ikke give ham noget som helst. Hun mener han skal kunne sove fra han kommer i seng til næste morgen kl 6. (Han vil heller ikke have grød inden han skal i seng).
Jeg synes måske det er lidt hårdt med en kold tyrker. Hvad mener du?
Kærlig hilsen
Lotte